D'CLASSIC SHOPPE
PG0310931-M


Hubungi:
012-4328486 atau 017-5073020

skype: khaty6969


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN

Kadar bayaran pos mulai 1 Julai 2010

Kadar bayaran pos mulai 1 Julai 2010
Sila klik di sini untuk mengetahui kenaikan mendadak kos penghantaran parcel Malaysia. 0 - 2 kilo pertama RM7.00

Monday, December 3, 2018

PERHATIAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada peminat barangan antik yg sudi singgah ke kedai online saya ini. Maaf kerana bertahun lamanya saya tidak aktif di blog ini. Ini ada kerana pada tahun 2014 anak saya sakit dan saya telah berhenti seketika berjualan.
Setelah anak saya sihat saya berniaga semula tapi tidak seaktif dulu.. Minat kpd barangan antik tidak pernah berkurangan.
Kini saya kembali aktif. Jika tuan puan masih berminat untuk melihat barang jualan saya bolehlah melawat ke kedai online saya di sini:

IG: tangankidalku (D'Classic Shoppe)

Terima kasih

No comments:

Post a Comment